چه خبره؟؟؟واقعاچه خبره؟گوشی۲۰میلیونی شده۱۰۰میلیون بماند #خودرو #خانه ووواین روزها #مبارزه با #شیطان هم هزینه دارد،البته #ایرانیان ازسال۵۷که شاخ #شیطان رابیرون کردندولی #بچه_شیطانها را نتوانستند.آنان به #سیاهی خزیدند و شروع به بالابردن قیمت مایحتاج وملزومات زندگی کردند، #دولت #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
19:45 - 30 May 2026

54 Views