🔺اول آتش بس لبنان نقض شد، ولی سکوت صحنه نبرد ادامه داشت🔺بعد کشتی های مارو گرفتن و همچنان سکوت صحنه نبرد ادامه داشت🔺تا جاییکه دیشب ۵ نفر از هموطنان ما شهید شدند و باز هم سکوت صحنه نبرد ادامه داشت🔴 الانم که اسکله بهمن بمباران شده هنوزم سکوت صحنه نبرد ادامه داره؟که مبادا به دیپلماسی بربخوره؟