25 May 2026
تو طب ایرانی یا سنتی، دنبه «گرم‌وتر» یا «گرم‌وخشک» توصیف شده؛ همین اول بسم‌الله با خودشون درگیرن!بعد چشم بسته غیب می‌گن و بدون دلیل و مدرک توصیه شده که دنبه برای بدن‌های قوی‌تر، مزاج‌های گرم و آدم‌های فعال مناسب‌تره؛ در مقابل، برای کم‌تحرک‌ها، معده‌ضعیف‌ها و سردمزاج‌ها مناسب نیست!حالا بیا زیرِ ن…Show more
ما یک زن دایی داشتیم که فقط برنج و روغن دنبه می خورد و تذ پایان زندگیش اصلا چربی خون و بیماری نداشت آقا و همچنین پدر بزرگ خودم هم تا پایان عمرش هیچ بیماری نداشت و به مرگ طبیعی فوت کردند .این روغن های مایع و سرخ کردنی هست که سفارش نشده
18:58 - 25 May 2026

1 Reactions
144 Views