حق گوی اعظم😔
@No_Name2710 July 2025Replying toتوی روز رفقا هستنشب که میشه همه تو خونن رفیق مفیق پر برای همین یهو میگیرهو اینکه شب غم خاصی داره🫠
@Moheb_photo11011 July 2025Replying to
@Haumimsadat11 July 2025Replying toشب اینطوریه که آدم یهو یاد بدبختیاش میفته، و حس میکنه که دیگه وقتشه دست از ظاهر سازی برداره و یه نگاه به ته دلش بندازه و ببینه که حال واقعیش بدتر از این حرفاست