نفری ۱۰۰ میگیرم بعد از امتحانا کارنامتونو به جای اولیاء امضا میکنم با این نمرههای قشنگتون...۵۰۰ میگیرم حضوری میام مدرستون جای اولیاء پاسخگو میشم...😂😂🦦🦦
@mhmmdjavad5 May 2026Replying toحالا الان خودت ایشالا بچه داشته باشی پدرشو در میاری سر امضا زدننننن چون خودت همه راههای پیچوندنشو تا ته رفتی😂😂😂😂