2 May 2026
نفری ۱۰۰ میگیرم بعد از امتحانا کارنامتونو به جای اولیاء امضا میکنم با این نمره‌های قشنگتون...۵۰۰ میگیرم حضوری میام مدرستون جای اولیاء پاسخگو میشم...😂😂🦦🦦
من همیشه جای مادرم امضا میزدم، همیشه هم یکی از فامیلامون یا فوت میکرد، یا تصادف.در این حد اوضاع خیط بود ولی، بزرگ شدم از شیطنت کاسته و، نادِم، پشیمان و عاقل شدم🤣
08:24 - 5 May 2026

4 Reactions
185 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Mohammad javad Ahmadi‌
@mhmmdjavad5 May 2026
Replying to
حالا الان خودت ایشالا بچه داشته باشی پدرشو در میاری سر امضا زدننننن چون خودت همه راه‌های پیچوندنشو تا ته رفتی😂😂😂😂