سلام و عرض ادب ضمن اینکه وجود این موارد را رد نمی کنم ، اما شدت حضور،نفوذ و فعالیت اینها کاملا قابل نقد هست ...یعنی قطعا این گستردگی و نفوذ را نمی شود تایید کرد ...راه نفوذ شیطان رو خود انسان باز می کنه ...و در غیر این صورت شیطان بر انسان سلطان ندارد .