Replying toیک سوال چرا برای ظریف که به خاطر یک فرانچسکو ملتی را بدبخت کرد یا اون زنگنه دزد با اون خسارت باورنکردنی یا آقایی که میگفت دکل نفتی غیب شده؟؟؟دزدیهای برادر فریدون جون ؟؟یا معاونش که دیگه همشهریاش میدونن چه دزدیهایی میکنهپرونده قضایی درست نمیکنند ؟؟؟