جنابِ نبويان تو شبكه خبر با اسناد و مدارك، صحبت هاى رهبرى رو تبيين مى كنه، صدا و سيما ازش شكايت مى كنه!!عراقچى تو اوجِ جنگ و اوجِ قيمتِ نفت توييت ميزنه و قيمتِ نفت ميريزه، ميگه سهوى بود!حالا براى كى بايد پرونده قضايى تشكيل بشه؟!#عراقچى يا #نبويان ؟؟!!
یک سوال چرا برای ظریف که به خاطر یک فرانچسکو ملتی را بدبخت کرد یا اون زنگنه دزد با اون خسارت باورنکردنی یا آقایی که میگفت دکل نفتی غیب شده؟؟؟دزدیهای برادر فریدون جون ؟؟یا معاونش که دیگه همشهریاش میدونن چه دزدیهایی میکنهپرونده قضایی درست نمیکنند ؟؟؟
چجورى براش پرونده قضايي درست كنن وقتى اونم جزئى از خودشونه؟! كم از اين دزدى ها و نتيجه اش رو نديديم.... ديگه واقعا وقتش رسيده كه ما مردم دست اين اشخاص رو از سِمَت هاى دولتى قطع كنيم.