مثل اینکه فقط شما فهمیدی نرفته، چون بقیه گفتن حذف شده و کار درستی هم هست
@shahid12025 January 2026Replying to and 101 othersمثل اینکه فقط شما فهمیدی نرفته، چون بقیه گفتن حذف شده و کار درستی هم هست
@Behnamhoseinzadeh26 January 2026Replying to and 101 othersاین پست رو میزارم بقیه هم در جریان باشند #ارزـترجیهی که میگن حذف شده برگشته.مبلغ دقیق مبلغ یک ملیون هم حاکی از آن است که عدد راحت برای پرداخت دولت است نه مبلغ دقیق حذف ارز ترجیهی.با گذشت زمان و تاثیر تورم فشار کاملا از روی دولت برداشته و روی دوش مردم می افتد.
@Abbasabdi136026 January 2026Replying to and 101 othersمتأسفانه رئیس جمهوروهیات دولت صادق نیستند.بعد ازمدت کوتاهی خواهیددیدتمام وعده ووعیده هایی که برای توجیه حذف ارزترجیحی 28500 وخلق ارزجدید 125500 داشتندسراب و پوچ بوده وتورم سنگین بارقه هاوروزنه های کورسوی امیدمردم رامیبندند...دادن یارانه واعتبارکالابرگ صرفاضربه گیروانحراف افکارعمومی میباشد.
@shahid12026 January 2026Replying to and 101 othersاینطور نیست ،مثلا همین امروز در خبرها داشتیم قیمت کالاهای وارداتی کمتر شدهبلاخره وارد کننده ای که ارز نمیگیره باید با تولید کننده داخلی رقابت کند و حتما برایش به صرفه نیست که قیمتها را بالا نگه داردحذف ارز کار درستی بود آثارش کم کم دیده میشود
@Abbasabdi136026 January 2026Replying to and 101 othersتا وقتی که برنگردند به اقتصادمقاومتی مدنظر رهبری و برنگردند به سمت شکستن آقایی دلار و حکمرانی قاطع در جهت برخورد بازدارنده با مفسدین اقتصادی و مخلین ارزی و رانت خواری ها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد دوباره این موجودات از مسیرها دیگر وارد و اقدامات خودراانجام خواهند داد.
@shahid12026 January 2026Replying to and 101 othersهمین کارهایی که گفتین به صورت محدود انجام میشه ولی اگرشمادنبال جامعه آرمانی باشین که در آن هیچ مفسد اقتصادی نباشه و همه مسوولین مخلصانه دنبال منافع نظام باشند نه منافع شخصی شان ،محال هستاین چیزهایی که گفتین خوبه ولی تا رسیدن به آنها سطح آگاهی مردم در انتخابها باید بالا برود و مسوول خوب انتخاب کنند
@Seyed1332138126 January 2026Replying to and 101 othersبهترین وصف برای اوضاع امروزما،فاجعه آگاهی ستاینجاعدالت پیش ازآنکه لگدمال گردد،تعریفش عوض میشودوحقیقت پیش ازآنکه ممنوع شود،بازنویسی میگردداینجامشکل ندیدن نیستبسیارمی بینند،اماآنچه باید دیده شود،درقاب تصویرنیست و درعوض،عوضی ها مصورهستندنورافکن ها روشن است،امانه برای روشن کردن،که برای کورکردن
@abaranipmn27 January 2026Replying to and 102 others▫️هر کس که دستی بر اخبار داشت می توانست بفهمد که فراخوان سراسری ضدانقلاب بعد از دو هفته زمینه سازی آشوب و اغتشاش قرار است فاجعه ای ملی رقم بزند و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم مهمترین ابزار آن است.نمیدانم چه کسی در روز ۱۸ دی مانع محدودسازی اینترنت شد؟ اما هرکس بوده نقش مهمی در همه خونها دارد.
@shahid12027 January 2026Replying to and 102 othersراستی جلیلی در ۱۸دی چرا در همدان بودو داشت در حسینیه سخنرانی میکردمگر ایشان عضو شعام نیستعضونخودی شعام هستندو بودونبودش فرقی نداره که در شرایط بحرانی نظام هم سرکارش نیست؟میگن در حمله اسرائیل به شعام درجنگ ۱۲روزه هم نبود حالامعلوم میشه چرادشمنی با مسوولان وسط میدان دارید چون قدیستان هیچ کاره هست
@shahid1201 February 2026Replying to and 103 othersما را بسوزاند چرا؟؟چون روز به روز با سند و مدرک ثابت میکنیم ایشان هیچ کاری در نظام نمیکند و به درد ریاست جمهوری نمیخوردما برای بیدار کردن مریدان متعصب ایشان حتماً تلاش خواهیم کردحالا ببین آقای جلیلی چطور سر آقای جلیلی داد میزندکه چرا اینکارها را میکند و وقتش را صرف کارهای خارج از مسوولیتش میکند؟1 MB
@shahid1201 February 2026Replying to and 103 othersمشکل ویدئو که زیاده و ما به حرف ایشان نقد داریم چون حضرت آقا با انهمه مشغله تدریس هم دارن و هیچ اشکالی نداره که مسوول کاری غیر مسوولیتش مثل تدریس داشته باشهسوال ما اینجاست که ایشان چرا مخالف حرف خودش سرکارش نیست وبه کارهای جانبی میپردازد مثل برگزاری جلسه حکمت سیاسی؟؟!!
@Soheilgh201 February 2026Replying to and 103 othersبگم من چی از آقای جلیلی میخواهم ؟ سکوت نکنند. برخی طرفدارانشان در همین ویراستی بعداز دستور مبعث آقا بازهم به دولت ومسیولین توهین میکنند.دیگه کارشان رسیده برای امثال بنده ویراست جعلی درست میکنند.ایشان هم یکبار کلام اقا در عدم توهین به مسیولین را تکرار کنند. خیلی سخته؟؟؟
@shahid1201 February 2026Replying to and 103 othersایشان هیچوقت در مسوولیت نیست وطرفدارانش همه مسوولان را تخریب میکنند و اون فقط نظاره گر هست و حاضرنمیشه حرفی درراستای حمایت ازمسوولان بزند که مبادا ازطرف طرفدارانش طرد شود وفقط دوران انتخاباتها میاد و بقیه به ما می گن فقط اون خوبه چون بقیه همه بی حیثیت شدنمعلومه که مادیگه نمیذاریم این شرایط تکرارشود