24 February 2025
باز هم به بهانه‌ی سرما و ناترازی انرژی دو روز پیاپی کشور را تعطیل کردند خدا می داند برای هر روز تعطیل چقدر خسارت به کشور وارد می شود!!امروز قرار بود برای مقابله با ریزگرد ها، کمیسیون امور داخلی مجلس میزبان برخی وزرا و رییس محیط زیست و مهمانانی از قم باشد که تعطیل شد و احتمالا رفت برای دو ماه دیگر!
واقعا نقش مجلس این وسط چیه؟! نباید از دولت سوال کنه و در جریان امور باشه؟ نباید بفهمه چه کسی به همین راحتی دستور به تعطیلی میده؟ نباید وزرا و حتی رئیس جمهور رو به مجلس بکشونه؟! تا کی باید کشور رو اینجوری اداره کرد؟! کشور بزرگی مثل ایران باید وضعیتش این باشه؟! بعد دشمنان در مورد ما چه خیالاتی میکنن؟!
21:08 - 24 February 2025