3d
🎥 من وظیفه خودم می‌دونم که در رابط با پیام رهبر انقلاب صحبت کنم.ما ۱۱۰ شب تو خیابون نموندیم که آخرش نظر نائب امام‌زمان پیاده نشه! همه با هم از تجمعات فردا شب فقط یک چیز را فریاد می‌زنیم: برگردید به نظر رهبری‼️#مطالبه #تجمعات_شبانه#بازگشت_به_نظر_رهبری#شیخ_اسماعیل_رمضانی
4 MB
#شروط_چه_شد ⁉️#نمی‌پذیریم #انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️
10:48 - 20 June 2026

1 Reactions
43 Views