https://virasty.com/andishmandan/1771481791044546191داره می خواد یه حرفی رو بزنه؟شماها ادبیات فارسی تک ماده کردین؟خودت اینجا شعر ننویسپند و اندرز پیش کش مرداندیشه هادر هر دو حالت که نوشتی شما ببند لطفاهرچی ملاحظه می کنم زبونتون باز تر میشه یکی از یکی عاقل اندر سفیه تربس کنید دیگه😡#نخودهرآش
Replying to andحرف زدن همیشه نشان از دانستن زیاد نیستاین که حرفی هم زده نمی شود، نشان از ندانستن نیستگاهی اوقات فرد مقابل، فردیست که با حرف قانع نمی شودباید زمان بگذرد تا بعضی امور ثابت شوندبعدا می بینمت