
This post was deleted by the post author.
@afLAtoN5414hبذاری بری هم نمیادش کسی به جات 🚶🚬Khaabe AmighTiem
🐲AFLATOON 🐲 Replied
Replying toهمیشه فکر میکردم کسی بهتر از جک نیکلسون کبیر نمیتونه نقش جوکر در بیاره تا اینکه هیث لجر فقید جوکر را تبدیل به معیار بازیگری کردطوری که هر بازیگری بعد لجر، هراس مقایسه شدن داشتهراسی که خیلی ها شهامت پذیرفتن این نقش نداشتنالبته ارزوم این هست روی جیم کری این نقش را بگیره و شاهکاری بسازه
Replied@mosavi140323hصلی الله علیک یا ابا عبداللهVirAva*بایدبرخاست *نمیشه در کشور یکی حجاب داشته باشه یکی نه ایا میشه؟!
00:0002:55:02
@afLAtoN5421hReplying toجای اینکه دغدغه تون انتقام خون رهبر باشه گیر دادید به چهارتا تار مو نفوذ که میگن شماهایید که تفرقه میندازید از هدف منحرف میکنید جامعه و حکومت رو لعنت به همه هم فکر های شما امیدوارم بدترین عذاب های دنیا نصیبتون بشه
@afLAtoN5423hReplying toنهایت تلاشتو بکن که با دستور رهبری و شورای امنیت ملی مخالفت کنی یجور زرتو زرت میکنید که انگار از رهبری و شورای امنیت ملی بیشتر حالیتونه و شما ها فقط یک دسته ادم بله چشم قربان گو هستید شما ها که مخالفت نباید بکنید فقط دستمال ابریشمی بگیرید دستتون با ذکر چشم قربان به ماساژ عضو شریفه عزیزان مسئول بپرد…Show more
This post was deleted by the post author.
🐲AFLATOON 🐲 Replied
«نقل است که با سرنیزه هر کاری میتوان انجام داد بجز تکیه کردن بر آن امید که فرصت و امکان جبران فراهم باشد »EfratiFadaei
This post was deleted by the post author.
🐲AFLATOON 🐲 Replied
Replying toادعا میکنی در محله ی رندگی میکنی خونه زیر ۷۰میلیارد نیست اونجایا داریدروغ میگییا از درد و رنج مردم دنبال توجه و لایک میگردی در هر دوصورت شما صلاحیت اینکه در این قبیل مسائل ورود کنی نداریچون یا دروغگویی یا سواستفادهگروالسلام نامَه تمامجیش بوس لالا
Replying to andجیشو که تو دهن تو میکنه از تشنگی نمیری لاپاتون هم بو سگ میده وگرنه حتما لاپاتون هم میدادیم بذارن اسکل دمپایی پوش به تو پا پتی اصلا نمیرسه بخوای در این موارد اظهار نظر کنی چون که سو گیری داری و به شدت ********* و دروغ گو هستی همینقدر که داخل ادم حسابت کرد رید روت باید نماز شکر بخونی که یه دختر شریف …Show more
🐲AFLATOON 🐲 Replied
کشتار چیست؟عده دقیقا چند روز است؟موقت است یا دائمی؟؟بقیه چه کسانی بودند؟؟نفهمیدن دقیقا کجاست؟؟چوناساسا من نفهمم،نگران شدم،نونم جای بدی نباشه؟😎فروردین۵۸،رای ۹۹درصد آری بودآره درست میگی حتمابنا بهاقوالی مهندسی شده بود۶۶ نمیدونماما۶۷ میدونم چه اتفاقی افتاده…Show moreیه عده همون 57 فهمیدنیه عده با کشتار 66 فهمیدنیه عده بعد از 88 فهمیدنیه عده با کشتار 96 فهمیدنیه عده آبان 98یه عده هم 1401بقیه هم 1404اونیکه تا الان نفهمیده نونش تو نفهمیدنه😏
Replying to andشما تن لشتو تکون بده تعداد مشارکت رای گیری سال پنجاه هفت رو مقایسه کن با مشمولان رای دهی در سال پنجاه هفت بعد بیا بهمون بگو ببینیم چخبر بوده شما یه همت کن گورتو گم کن درمورد جنایت کوی دانشگاه و اعدام های دوره خلخالی تحقیق کن بعد بیا شِت میل کن برای ما ، الباقی ماجرا ها بخوره تو سر خودتو سوپرمارکتی …Show more
🐲AFLATOON 🐲 Replied
Replying toمن نفهممشما که بفهمی اول یقهپدرتو بگیر چون قطع به یقین۹۶.۹۸.۴۰۱.۴۰۴حاصل خفهخون گرفتن امثال پدر شما هست که با دلار ۱۰۰۰تومنی زندگی جمع کردن بعد گفتن بقیه به ***** و حامی دائمالعمر اونا از اول داشتن بودناگر دروغ میگم تف کن تو صورتم
Replying to andتوف کفاف نمیده برات باید رید روت
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
mitoni mageMituni MageArta, Koorosh, Vinak, Erfan, Catchybeatz
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
🐲AFLATOON 🐲 Replied
🐲AFLATOON 🐲 Replied