باز هم تکرار میکنم «خرد جمعی» یک عبارت ترکیبی است و باز شما «خرد» را بصورت جداگانه تحلیل میکنید.در این جمعیت تعداد بیشتری متخصص نسبت به شعام وجود دارند که از من و شما اطلاعات بیشتری دارند، از متخصص اقتصادی گرفته تا امنیتی.
@afghah15 April 2026Replying to and 5 othersباز هم تکرار میکنم «خرد جمعی» یک عبارت ترکیبی است و باز شما «خرد» را بصورت جداگانه تحلیل میکنید.در این جمعیت تعداد بیشتری متخصص نسبت به شعام وجود دارند که از من و شما اطلاعات بیشتری دارند، از متخصص اقتصادی گرفته تا امنیتی.
@L802607015 April 2026Replying to and 5 othersمگر میشود یک عبارت که از دو کلمه ساخته شده معنایش متفاوت از کلمات پایه باشد؟ البته بحث ضرب المثل و کنایه را بگذاریم کنار!عبارت خرد جمعی دقیقا به خرد در گروهی از انسان ها برمیگردد که با همدیگر مشورت کرده و در نهایت رای می دهند و این رای قطعا بسیار بهتر است رای جمعی ناآگاهانه یا رای فردی کارشناسانه ا…Show more
@afghah15 April 2026Replying to and 5 othersبله! ترکیب یا مرکبسازی (به انگلیسی: compounding) فرایندی است که طی آن دو یا چند واژه بسیط یا مشتق در قالب یک واژه با یکدیگر ترکیب میشوند. به آن «واژه مرکب» نیز گفته میشود. اضافه کردن عبارت «ناآگاه» و «کارشناس» توسط شما تلاشی است برای غلطسازی و نامعتبر کردن تصمیم فعلی جمع در مقابل تصمیم شعام.
@L802607015 April 2026Replying to and 5 othersخوب است محدوده بحث روشن است.شعام شامل کسانی است که:۱- نماینده مردم هستند۲- آگاهی لازم را دارند۳- امین و متعهد در تصمیم هستند.این سه دلیل فارغ از نوع تصمیم است.ممکن است در بعضی از تصمیمات انتقاد هم داشته باشم و نقد کنم مانند آن بیانیه احمقانه!اما در کل مصوبه ایشان معادل قانون است و با اینکه ن…Show more
@afghah15 April 2026Replying to and 5 othersمن در محدوده قانونی بیشتر وارد نمیشوم بخاطر اینکه تخصص من نیست.اگر این نمایندگان، آگاهی کافی دارند، چطور این کنش قانونی (به تعبیر شما) که زمینه فساد ایجاد کرده، باعث ناعدالتی و زیان شده را بپذیریم، مخصوصاً زمانیکه شفافسازی در خصوص تصمیم به مردم اطلاع داده نشده؟
@HOSSEIN_0216 April 2026Replying to and 6 othersخودم برای کارم نه تنها به نت نیاز دارم که طمینه کاری من به ابزار تکنولوژی محور نیاز دارد و ممکن است ایران بعد جنگ را برای همیشه از ان ابزار محروم یا محدود کنند اما با قطعی نت نوافقمحالا تو چکاره ای نت میخوای شرکت پشتیبانی نرم افزار بین الملل داری یا چی؟!!!
@afghah16 April 2026Replying to and 6 othersحدس نزدیک بود! شرکت ندارم، ولی مستقل هم پشیبان بودهام، هم برنامهنویس ارشد برای شرکت خارجی. که الحمدالله حکومت مردمی، از بین برد. شانس آوردم قبل از جنگ بخاطر سابقه مردمی بودن حکومت قراردادها را لغو کردم!
@HOSSEIN_0216 April 2026Replying to and 6 othersخب خداروشکر قرار داد لغو کردی. اگر اینکارهای میدونی که تو ۱۴۰۱ بخاطر استفاده زیاد مردم از وی پی ان رایگان فضای شبکه ایران به شدت کثیف و ناامن شده بود و شبکه آلوده هست. راه حل فعلی برای تجار و شرکت های بزرگ اینه که نت رو گرون کردن که بتونن اونا کارشون رو انجام بدن. نه وطن فروش کوچولوها که گرا ندن
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersبله عادلانه نیست . اما راه عادلانه تر که موجب خسارت نشود رو تو بگو.اون موقع که میگفتن بیاین اینترنت رو طبقه ای و ملی کنین یه عده بیسواد گفتن اه و واویلا کجایین دارن مارو کره شمالی میکنن. پلتفرم ها و اپ ایرانی تمسخر میشد.خب بیا الان نتیجه شد این ؛ اگه بسترش موجود بود امثال ما نباید هزینه میدادن
@HOSSEIN_0217 April 2026Replying to and 6 othersدر ضمن منظور من پولدار ها نیست تجار هست. شرکت های بزرگ برنامه نویسی هست و ... وی پی ان رایگان نتیجه بی سوادی و گول خوردن مردم هست که هرچی مفت باشه ولی کوفت باشه هست. اینقدر تقصیر و گردن بقیه جز خودت ننداز.تو که اهل فن هستی میدونی قاصدک چی هست؟ شباب چی هست؟و امثال این اصل حرفو بفهم تا تهش برو