Profile picture of ‌علی افقه‌
@afghah26 فروردین 1405
۱- این تحقیقات ادامه دارند؛ نمونه پژوهش‌های ثانویه را ارسال کرده‌ام.۲- تازه شروع کردید به نقد، جمع‌برداری توزیع کاملاً تصادفی ندراد. در مورد انحراف صحبت خواهم کرد.۳- اشتباه شما اینجاست که فکر می‌کنید افرادی که نظر داده‌اند کاملاً بی‌اطلاع هستند.
Profile picture of ‌🇮🇷 د. سیدعلی لاجوردی 🇵🇸‌
@L802607026 فروردین 1405
خرد در علم اطلاعات تعریفی دارد که دقیقا در متن آوردم و اصلا شخصی نبوده!کتاب تئوری اطلاعات را بخوانید.موارد نقض اینقدر زیاد است که هر چند تحقیقاتی باشد باز هم صرفا تمرکز روی مثبت صادق است و خطای نوع اول را در نظر نمیگیرد.اگر میفرمایید اطلاع دارند یعنی چه اطلاعی؟ چقدر؟ با چه عمقی؟
Profile picture of ‌علی افقه‌
@afghah26 فروردین 1405
باز هم تکرار می‌کنم «خرد جمعی» یک عبارت ترکیبی است و باز شما «خرد» را بصورت جداگانه تحلیل می‌کنید.در این جمعیت تعداد بیشتری متخصص نسبت به شعام وجود دارند که از من و شما اطلاعات بیشتری دارند، از متخصص اقتصادی گرفته تا امنیتی.
Profile picture of ‌🇮🇷 د. سیدعلی لاجوردی 🇵🇸‌
@L802607026 فروردین 1405
مگر میشود یک عبارت که از دو کلمه ساخته شده معنایش متفاوت از کلمات پایه باشد؟ البته بحث ضرب المثل و کنایه را بگذاریم کنار!عبارت خرد جمعی دقیقا به خرد در گروهی از انسان ها برمیگردد که با همدیگر مشورت کرده و در نهایت رای می دهند و این رای قطعا بسیار بهتر است رای جمعی ناآگاهانه یا رای فردی کارشناسانه ا…Show more
Profile picture of ‌علی افقه‌
@afghah26 فروردین 1405
بله! ترکیب یا مرکب‌سازی (به انگلیسی: compounding) فرایندی است که طی آن دو یا چند واژه بسیط یا مشتق در قالب یک واژه با یکدیگر ترکیب می‌شوند. به آن «واژه مرکب» نیز گفته می‌شود. اضافه کردن عبارت «ناآگاه» و «کارشناس» توسط شما تلاشی است برای غلط‌سازی و نامعتبر کردن تصمیم فعلی جمع در مقابل تصمیم شعام.
Profile picture of ‌علی افقه‌
@afghah26 فروردین 1405
«شعام» از نظر جمع اشتباه کرده است؛ مجموعه نظرات این جمع به ضررهای این تصمیم پرداخته و از نقاط مختلف ‌آن‌را سنجیده‌اند. پاسخ شعام اما تنها محدود به ایجاد امنیت است، و هیچ معیاری هم بابت موفقیت یا نحوه اندازه‌گیری این «امنیت» ارائه نشده.
Profile picture of ‌علی افقه‌
@afghah26 فروردین 1405
بنابراین امکان سنجش و قضاوت این موضوع به درستی وجود ندارد. حالا من و شما به عنوان دو شخص حقیقی در مورد تصمیم یک ارگان قانونی در حال گفتگو هستیم و شما به عنوان موافق این تصمیم آن‌را قانونی و عادلانه خوانده‌اید. لطفاً روشن‌گری کنید که چرا اینطور فکر می‌کنید؟
Profile picture of ‌🇮🇷 د. سیدعلی لاجوردی 🇵🇸‌
@L802607026 فروردین 1405
خوب است محدوده بحث روشن است.شعام شامل کسانی است که:۱- نماینده مردم هستند۲- آگاهی لازم را دارند۳- امین و متعهد در تصمیم هستند.این سه دلیل فارغ از نوع تصمیم است.ممکن است در بعضی از تصمیمات انتقاد هم داشته باشم و نقد کنم مانند آن بیانیه احمقانه!اما در کل مصوبه ایشان معادل قانون است و با اینکه ن…Show more
Profile picture of ‌علی افقه‌
@afghah26 فروردین 1405
من در محدوده قانونی بیشتر وارد نمی‌شوم بخاطر اینکه تخصص من نیست.اگر این نمایندگان، آگاهی کافی دارند، چطور این کنش قانونی (به تعبیر شما) که زمینه فساد ایجاد کرده، باعث ناعدالتی و زیان شده را بپذیریم، مخصوصاً زمانیکه شفاف‌سازی در خصوص تصمیم به مردم اطلاع داده نشده؟
Profile picture of ‌علی افقه‌
@afghah26 فروردین 1405
چطور به مردمی بودن جمهوری اسلامی اعتقاد دارید، اما می‌پذیرید، بعد از بیش از ۱۰۰۰ ساعت قطعی #اینترنت، هیچ ارگانی پاسخگوی «مردم» نباشد؟
Profile picture of ‌حسین قدمی‌
@HOSSEIN_0227 فروردین 1405
خودم برای کارم نه تنها به نت نیاز دارم که طمینه کاری من به ابزار تکنولوژی محور نیاز دارد و ممکن است ایران بعد جنگ را برای همیشه از ان ابزار محروم یا محدود کنند اما با قطعی نت نوافقمحالا تو چکاره ای نت میخوای شرکت پشتیبانی نرم افزار بین الملل داری یا چی؟!!!
حدس نزدیک بود! شرکت ندارم، ولی مستقل هم پشیبان بوده‌ام، هم برنامه‌نویس ارشد برای شرکت خارجی. که الحمدالله حکومت مردمی، از بین برد. شانس آوردم قبل از جنگ بخاطر سابقه مردمی بودن حکومت قراردادها را لغو کردم!
03:31 - 27 فروردین 1405

64 Views


2 Replies

Profile picture of ‌علی افقه‌
@afghah27 فروردین 1405
حالا شما بگید غیر از ایجاد فضای ناعادلانه، کلی زیان اقتصادی و زمینه برای فساد دسترسی، قطع #اینترنت چه دست‌آوردی داشته؟

Profile picture of ‌حسین قدمی‌
@HOSSEIN_0227 فروردین 1405
خب خداروشکر قرار داد لغو کردی. اگر اینکارهای میدونی که تو ۱۴۰۱ بخاطر استفاده زیاد مردم از وی پی ان رایگان فضای شبکه ایران به شدت کثیف و ناامن شده بود و شبکه آلوده هست. راه حل فعلی برای تجار و شرکت های بزرگ اینه که نت رو گرون کردن که بتونن اونا کارشون رو انجام بدن. نه وطن فروش کوچولوها که گرا ندن