وقتی حضرت ادم به صورت یک انسان بالغ بوده پس بنظرم بقیه چیزام باید همینطوری میبودن
@Rahaam2 September 2024وقتی حضرت ادم به صورت یک انسان بالغ بوده پس بنظرم بقیه چیزام باید همینطوری میبودن
@ahmad_safi2 September 2024Replying toخلقت دو دسته است:مستقیمغیر مستقیمخلقت انسان یک خلقت مستقیم و بی واسطه است در حالی که دیگر موجودات حتی من و شما به واسطه پدران و مادرانمون خلق شدیم
@ahmad_safi2 September 2024Replying toچون یه پرنده یه تخم ناقص گذاشته که از اون تخم مرغ در اومده پس اول تخم مرغ بوده