وقتی حضرت ادم به صورت یک انسان بالغ بوده پس بنظرم بقیه چیزام باید همینطوری میبودن
This post was deleted by the post author.
@Rahaam12 شهریور 1403وقتی حضرت ادم به صورت یک انسان بالغ بوده پس بنظرم بقیه چیزام باید همینطوری میبودن
@ahmad_safi12 شهریور 1403Replying toخلقت دو دسته است:مستقیمغیر مستقیمخلقت انسان یک خلقت مستقیم و بی واسطه است در حالی که دیگر موجودات حتی من و شما به واسطه پدران و مادرانمون خلق شدیم
@ahmad_safi12 شهریور 1403Replying toچون یه پرنده یه تخم ناقص گذاشته که از اون تخم مرغ در اومده پس اول تخم مرغ بوده