@R_Baghri26 March 2026Replying to#فوریمذاکره عراقچیلطفابازنشر دهید#الله#اللهم_عجل_لولیک_الفرج#حیدر#تنگه_هرمز_باید_مسدود_بماند#نه_به_آتش_بس#انتقام…Show more289 KB
@R_Baghri26 March 2026Replying toامروز حفظ خیابان از اوجب واجبات است.هندرسون سفیر آمریکا روز 27 مرداد سراغ #مصدق میرود و به او میگوید «به طرفدارانت بگو خیابانها را ترک کنند ما تضمین میکنیم حکومتت پابرجا بماند»ارتش به دستور مصدق اعلان حکومت نظامی میکند و خیابانها خالی شد و در نهایت آمریکا #کودتا 28 مرداد را انجام داد8 MB11 MB6 MB2 MBShow this thread
@meem_noon26 March 2026Replying to🔴 زامبیهای آدمنماhttps://virasty.com/meem_noon/1774377428446487857🟣 زامبیهای آدمنما!🤔 اینا یک دهم ما تحریم میشدن، زمین رو گاز میزدن! و همدیگه رو میدریدند!هرچی مردم ما نجیبند، اینها بی جنبهاند!🇮🇷 ملت #ایران ۴۷ سال شدیدترین تحریمها رو کشیدن یکبار ازین کارها نکردن! 😳 تازه اینها #تحریم هم نیستن! فقط یه #تنگه رو یه چند روزیه یه کم کنترل کردیم! هنوز ۴۷ …Show more454 KB
@R_Baghri26 March 2026Replying toتوهین دوباره ترامپ به مردم ایران: ایرانیها «ملت دیوانه» (Lunatic Nation) هستند کشورهای ناتو عملاً هیچ کمکی در مورد ایران ارائه نکردهاند. پرشور تر از هرشب به #خیابان میآییم#تنگه_هرمز_باید_مسدود_بماند#نه_به_آتش_بس#انتقام#ایران_قوی…Show more
@Saleh_11026 March 2026Replying toمرگ و لعنت بر آمریکا و آمریکایی و آمریکا دوست مرگ و لعنت بر اسرائیل و اسرائیلی و اسرائیل دوست
@user17744315784326 March 2026Replying toخدا لعنتشون کنه باید توی همه کانالها گذاشته بشه تا مردم بدونند همچین مینی رو