زمانی که ترور شخص اول یک کشور از منظر حقوق بین‌الملل قابل پیگیری و طرح دعوا در مراجع بین‌المللی است، این سؤال جدی مطرح می‌شود که چرا قوه قضائیه تاکنون اقدام مؤثر، شفاف و قابل‌توجهی در این زمینه انجام نداده است؟#هزینه_خواهید_داد#WillPayThePrice#خونخواهی
22:18 - 26 June 2026



10 Replies

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
کاسه صبر ملت مبعوث شده لبریز شدهوقتی مسئولین خودشان را به خواب زده باشندطوفان خشم ملت دودمانشان را بر باد خواهد داد.وقت آن رسیده که ملت مبعوث شده کار را تمام کنند.

Profile picture of ‌🚩مهتاب Iran Lover‌
سران سه قوه یحتمل نفوذی اند و برای زنده مانی و امان نامه علیه کل ایران با دشمن در حال همکاری.چادر پوشیدن قالیباف منو یاد چادر بنی صدر انداخت.البته این فقط یه احتماله

Profile picture of ‌عارف علی پور‌
Replying to
خودتون رو مسخره کردیدشکایت های قبلی به کجا رسید؟

Replying to
😁شوخی میکنید بخدا

Profile picture of ‌حمید یوسفی‌
Replying to
متاسفانه فقط این مورد نیست،خیلی از پرونده‌های خیلی مهم،نابود،یا بایگانی شده،متاسفانه ادارات،دو طبقه شده،اگر پرونده تاجر موز،با هزار مشکل،تو وزارت دارایی،تشکیل شد،ده سال پیش،اگر ان پرونده پیداشد،جایزه دارید،

Profile picture of ‌حمید یوسفی‌
Replying to
یا تو میراث فرهنگی،سند،چندهزار ساله مملکت،سرقت،به قیمت طلا،ذوب،فروخته میشه،دها مورد

Profile picture of ‌دکتر انقلابی‌
Replying to
چند دقیقه قبلحمله به خانواده های شهدا در رواق کشور دوستاین ایدی کانالشون در ایتا shahidasadi1364فیلماش هست

Profile picture of ‌داروغه‌
Replying to
این سوالتون رو از کسانی بپرسید که بعد از ترور فرد اول مملکت، با قاتلش پای میز مذاکره نشستند! مجلس را تعطیل کردند! خلاف نظر رهبر عمل کردند! به دنبال جمع کردن تجمعات هستند! به ملت مبعوث شده توهین کردند! از جحودزاده‌های حوزه خلیج‌فارس عذرخواهی کردند! همان متن ظریف در مجله را به اسم تفاهم امضا کردند!

Profile picture of ‌داروغه‌
جوابش رو تو خاطرات رفسنجانی میتونید پیدا کنید!صحبت‌های زیباکلام با خبرگزاری خارجی رو هم که دیدید!خلاصه‌اش میشه این: ما با ی کودتای همه‌جانبه، چه در فرهنگ، چه در اقتصاد و چه در کشورداری از جانب لیبرال ریشوهایی که همه میدونیم اسمشون چیه، طرفیم!سال‌ها آرزوشون این بوده که خمینی و خامنه‌ای حذف بشن!

Replying to
آنچه که ازاتفاقات اخیردیدیم هراقدامی که توافق رابه خطر روبه رو میکندبایکدمیشودازمجلس گرفته تا خون خواهی امام شهید.راستی امشب هم باز به سیریک حمله کردن ولی آتش بس نقض نشد.این هادلیل مردم برای بی اعتمادی یه دولت و قالیباف هست.حیف آن جان های عزیزی بخاطرمصلحت اندیشی این ها از دست رفت😔