کاسه صبر ملت مبعوث شده لبریز شدهوقتی مسئولین خودشان را به خواب زده باشندطوفان خشم ملت دودمانشان را بر باد خواهد داد.وقت آن رسیده که ملت مبعوث شده کار را تمام کنند.
@Sharaki1dReplying toکاسه صبر ملت مبعوث شده لبریز شدهوقتی مسئولین خودشان را به خواب زده باشندطوفان خشم ملت دودمانشان را بر باد خواهد داد.وقت آن رسیده که ملت مبعوث شده کار را تمام کنند.
سران سه قوه یحتمل نفوذی اند و برای زنده مانی و امان نامه علیه کل ایران با دشمن در حال همکاری.چادر پوشیدن قالیباف منو یاد چادر بنی صدر انداخت.البته این فقط یه احتماله
Replying toمتاسفانه فقط این مورد نیست،خیلی از پروندههای خیلی مهم،نابود،یا بایگانی شده،متاسفانه ادارات،دو طبقه شده،اگر پرونده تاجر موز،با هزار مشکل،تو وزارت دارایی،تشکیل شد،ده سال پیش،اگر ان پرونده پیداشد،جایزه دارید،
Replying toیا تو میراث فرهنگی،سند،چندهزار ساله مملکت،سرقت،به قیمت طلا،ذوب،فروخته میشه،دها مورد
Replying toچند دقیقه قبلحمله به خانواده های شهدا در رواق کشور دوستاین ایدی کانالشون در ایتا shahidasadi1364فیلماش هست
@Drgheh1dReplying toاین سوالتون رو از کسانی بپرسید که بعد از ترور فرد اول مملکت، با قاتلش پای میز مذاکره نشستند! مجلس را تعطیل کردند! خلاف نظر رهبر عمل کردند! به دنبال جمع کردن تجمعات هستند! به ملت مبعوث شده توهین کردند! از جحودزادههای حوزه خلیجفارس عذرخواهی کردند! همان متن ظریف در مجله را به اسم تفاهم امضا کردند!
@Drgheh1dجوابش رو تو خاطرات رفسنجانی میتونید پیدا کنید!صحبتهای زیباکلام با خبرگزاری خارجی رو هم که دیدید!خلاصهاش میشه این: ما با ی کودتای همهجانبه، چه در فرهنگ، چه در اقتصاد و چه در کشورداری از جانب لیبرال ریشوهایی که همه میدونیم اسمشون چیه، طرفیم!سالها آرزوشون این بوده که خمینی و خامنهای حذف بشن!
Replying toآنچه که ازاتفاقات اخیردیدیم هراقدامی که توافق رابه خطر روبه رو میکندبایکدمیشودازمجلس گرفته تا خون خواهی امام شهید.راستی امشب هم باز به سیریک حمله کردن ولی آتش بس نقض نشد.این هادلیل مردم برای بی اعتمادی یه دولت و قالیباف هست.حیف آن جان های عزیزی بخاطرمصلحت اندیشی این ها از دست رفت😔