ولی خیلی ملو بود!اصلا توش صحبتی از خونخواهی اینهمه خون های به ناحق ریخته شده نبود! و اینکه این جنایت ها کار کی بوده!اینجور فیلم و کلیپ ها رو اصلا دوست ندارم! از جنایت بگی و از جنایتکار نه! و از مجازاتش نه! برای انحراف توجه مردمه
@Randehshodeh29 May 2026ولی خیلی ملو بود!اصلا توش صحبتی از خونخواهی اینهمه خون های به ناحق ریخته شده نبود! و اینکه این جنایت ها کار کی بوده!اینجور فیلم و کلیپ ها رو اصلا دوست ندارم! از جنایت بگی و از جنایتکار نه! و از مجازاتش نه! برای انحراف توجه مردمه
@Kian_462229 May 2026Replying toیادمون نمیره لبنان یک سال و خوردهای زیر بمباران اسرائیل بود و جوابی نمیداد و یک طرفه به آتش بس پایبند بود چون دولت خائنی سر کار بود تو لبنان اما نیم ساعت پس از شهادت حضرت آقا و حمله به ایران، با اسرائیل وارد جنگ شد بعد ما وسط جنگ کشیدیم کنار...و لبنان موند و اسرائیل