یعنی اکبر رائفی پور مدعی ولایتمداری ،نرفته بقیه جمله آقای شهید رو ندیده که وقتی فرمودند کودتا ،صریحا بعدش فرمودند به خاطر حمله به مراکز اداری و مساجد اسمش کودتا شد؟اصلا حرفی از مسئولین داخلی زدن؟دلیل کودتا رو رهبری خودش فرمودشما چرا نمیخوای گوش بدی؟
نمیدانم این عزیزان چگونه قرار است اینبار هم این تأکید چندباره رهبر انقلاب درباره کودتا را ماله بکشند؟!ایشان به چه زبانی بگوید تا بپذیرند کشور با یک کودتا مواجه شده است؟میدانید چرا در باب کودتا خودشان را به نفهمیدن و نشنیدن میزنند؟ چون باید پاسخگوی ترک فعلشان باشند. چون سوال بعدی این است: کود…Show more1 MB
