تنها ملتی هستیم که چیزهای عجیبی(از نظر دیگران) برامون مهمه.مثلا اظهارات فلان سناتور امریکایی(بدون اینکه وزبرخارجه باشیم)مثلا رصد دائمی قیمت ارز و شاخص بورسهای دنیا(بدون اینکه فعال اقتصادی باشیم)مثلا رصد پرواز هواپیماهای امریکایی(بدون اینکه نظامی باشیم
