خیابان سنگر است.
@ali_soleymani141220 April 2026Replying toخوب بود آفرین جمع ترکید از خنده، دوبار رفته بودی خیابون اینجوری میزان عقلت رو به نمایش نمیذاشتی
@Pooria_Valii21 April 2026Replying toدو تا راه داری اقای سلیمانییا ثابت کن من دوبار بیشتر نرفتم خیابون...یا قبول کن نطفه ت یا لقمه ت مشکل داره که تهمت میزنی به بقیه.