خیابان سنگر است.
@ali_soleymani141220 April 2026Replying toخوب بود آفرین جمع ترکید از خنده، دوبار رفته بودی خیابون اینجوری میزان عقلت رو به نمایش نمیذاشتی
@ali_soleymani141221 April 2026Replying toاصلا ادب و شعورت در حدی نیست که جوابت رو بدم.توی فیک باید ثابت کنی من سنگر گرفتم، هرزه دهن بیشخصیت
@Ali_noori12821 April 2026Replying toاگه بحث تهمت باشه ، خب تو هم به آقای سلیمانی تهمت زدی و گفتی که پشت ماشین مردم سنگر گرفتی .بیا و ثابت کن ...پس بخاطر اینکه ویو بگیری نیا پارازیت بنداز.