7d
"بنده علی الاصول نظری دیگر داشتم" شبیه به دو گزاره از امام شهید است: خوشبین نیستم و آن نُه شرطی که بر مصوبه شورا عالی امنیت ملی تعیین نمودند.مسئولیت این تفاهم و جایگاه حقوقی که مسئولیت را پذیرفته و سپس اجازه رهبری صادر شده است نیز در پیام روشن می باشد.در ادامه ایشان تاکید بر نظارت دارند. "از این…Show more
Profile picture of ‌علیرضا زادبر‌
علیرضا زادبرFamous

@zadbar  •  18 June 2026

از متن تفاهم، کاپیتولاسیون، بدتر از قراردادهای قاجاری و یا تعبیر مستعمره آمریکا شدن دَر نمی آید. نسبت های ناروایی بود. کسی که میخواست جمهوری اسلامی را ساقط کند، حال مشغول پاسخ به افکار عمومی است که چرا باید پول‌های مسدود شده ایران آزاد شود!!!![اگر بشود]اما آنچه اهمیت نهایی دارد "نقد شدن" نسیه های …
Show more
ترکیب تیم ملی وفاق در شعام تنها یک نماینده، رهبری در این ترکیب دارند که ۱۸ سال مورد اعتماد رهبر شهید و رهبر فعلی هستن اکثریت اعضا در کابینه دولت هستند و یا در کابینه وفاق تشریف دارند حالا فهمیدین چرا هر چی پزشکیان دوست داره تو شعام تصویب میشه؟؟
22:39 - 18 June 2026

156 Views