لبیک یا خامنه‌ای 👈 چی شد!؟؟ میگفتن همه چیز با رهبری هماهنگه که....
بنده علی‌الاصول،نظر دیگری داشتم ولی ازباب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم بعنوان رئیس شورایعالی امنیّت ملّی ازطرف خودوسایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادندو تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند،اجازه‌ی آن را صادرنمودم‌.ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگرطرف آمریکایی بخواهد 👇👇

Show this thread

22:35 - 18 June 2026