18 April 2026
امشب به مناسبت روز دختر با تنها خواهرزادم رها که ۱۷ سالشه رفتیم یه دوری زدیم و یه شامم خوردیم ولی هرچی گفتم کادو چی میخوای گفت همه چی جز آیفون 17 دارم😀 گفتم فعلا با آیفون 15 یه عکس بگیر بذارم مجازی خیلی وقته عکس نذاشتم. آمریکا رو فتح کردیم میریم از لس آنجلس 17 میخریم😁
حاجی ما که دوست داریمولی لباس روحانیت نمی‌پوشی لااقل شلوار لی با کفش نایک نپوش خوبه نیست والازشته
00:12 - 19 April 2026

6 Reactions
301 Views


1 Reply

Profile picture of ‌افکار  |  اورنگی‌
@nem_owrangi19 April 2026
شرمندهاز این به بعد همه جا با لباس بسیجی قدم میزنیم !خدا خودش اینجور چیزهارو حرام نکرد بعد حالا ما بندگان خدا برای خدا قد علم میکنیم !