امشبی را شه دین در حرمش مهمان است ظهر فردا بدنش زیر سم اسبان است مکن ای صبح طلوع ...#عاشورا
iriامشبی را شه دین در حرمش مهمان است ظهر فردا بدنش زیر سم اسبان است مکن ای صبح طلوع ...#عاشورا
وحدت ما مردم تنها حول ولی فقیه است. تمام آن مسئولین و افراد رسانه ای و اشخاصی که خلاف گفتمان رهبری عمل میکنند، متّهم جدی #تفرقه افکنی هستند.
@alirezabayat19 June 2026آقایان #پزشکیان و #قالیبافبه جهت تعهّد و قبول مسئولیت نسبت به پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت در محضر رهبر انقلاب، با توجه نقض مکرر آتش بس و تهدیدات رئیس جمهور خبیث آمریکا، لازم است فوراً تفاهمنامه را پاره کنید و #تنگه_هرمز بسته شود.بسم الله ...#الوعده_وفا@Ghalibaf@drpezeshkian
@alirezabayat19 June 2026در چشم مردم نگاه کردید و - به دروغ گفتید ولایت مدار هستید!- به دروغ گفتید رهبری راضی بودند!وای بر سلیقه گرایی!وای بر این سطح خودسری!@Ghalibaf @drpezeshkian #قالیباف #پزشکیان#توافق…Show more
@alirezabayat14 June 2026قطعاً توهین به مسئولین خطاست اما بی شک هیچ توهینی بالاتر از بی اهمیتی نسبت به خواست امام جامعه و امّت مبعوث شده نیست.لبنان زیر آتش است ... حواستان هست؟!#مذاکره#نقض_آتش_بس#نمیپذیریم
@alirezabayat13 June 2026#اتحاد تنها حول محور #ولی_فقیه و #ایران معنا دارد.آنان که از خواست رهبر انقلاب و ملّت مبعوث شده منحرف شده اند، مصداق بارز #تفرقه_انداز هستند!چه بدانند چه ندانند ...#مذاکره
@alirezabayat11 June 2026آقایان مسئول!#مذاکره زیر ضربات دشمن مایه ننگ و خفّت است. کمی #غیرت به خرج دهید و علناً این آتش بس ابلهانه را بشکنید!دستان نیروهای مسلح مان باید کاملاً باز باشد ...#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
@alirezabayat8 June 2026رژیم صهیونیستی در دوران #آتش_بس (خویشتن داری ایران) تا توانست #لبنان را مورد تهاجم های شدید قرار داد، اکنون وقت آن است ایران در این دوران (خویشتن داری آمریکا)، ضربات بنیادین و جدی به این رژیم نکبت وارد کند!#فرصت_ویژه#الوعده_وفا
@alirezabayat4 June 2026به دو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمتکه زکوی او غباری به من آر توتیا را#غدیر
@alirezabayat1 June 2026
@alirezabayat29 May 2026با باز شدن فضای ول و رهای مجازی و فعال شدن فیلترشکن ها، قطعاً راه ارتباط گیری عناصر خودفروخته داخلی و گروه های تروریستی هموار شده است.مسئولین ذی ربط که در حماقت به سر میبرند ... مردم خیابان را ترک نکنید!
@alirezabayat27 May 2026اگر همه چیز با رهبری هماهنگ بود، امروز #رهبر_شهید در میان ما بود!
@alirezabayat26 May 2026رهبر شهید:آنچه مهم است این است که در #فضای_مجازی، حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد؛ اینکه بنده گاهی گفتهام #فضای_مجازی_رها_و_ول است، به خاطر این است. حکمرانی بر اساس قانون؛ اگر قانونی ندارید، قانون را به وجود بیاورید و بر اساس آن قانون، زمام کار را به دست بگیرید. همهی دنیا این کار را میکنند.
@alirezabayat17 May 2026🎼 اجرای قطعات موسیقی «قصهٔ جدایی» و «مدافع» 🎙 خواننده: #علیرضابیات 🔹️شنبه؛ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵؛ موکب دانشگاه قم