سال گذشته، مثل امشب بود😭
14 MB
Replying toلعنت به تک تک مسئولان #کودتاگر.ایهاالناس ای گریه کنای امام حسین (ع) این بی شرفان دو عالم، با #کودتا فقط رهبر را نزدند مسلم بن عقیل زمانمان را زدند. حالا هم این حرام لقمه ها می خواهند مسلم بن عقیل #جوان را زلیل کنند. ای مسئول گستاخ و حرام لقمهای که می خواهی از دست قاتلین حرامی ما گندم بگیر…Show more
Replying to andای حرام لقمه میسوزی ازاین که با چنگ و دندان نظام را حفظ کردیم.بسوز و بدان بدنهای گنده تر از تو خوراک مور ملخ شد اما این پرچم مقدس 🇮🇷 هنوز پابرجاست. تو که هیچی نبودی.و بدان به شوق نابودی اسرائیل زنده هستیم.