لعنت به تک تک مسئولان #کودتاگر.ایهاالناس ای گریه کنای امام حسین (ع) این بی شرفان دو عالم، با #کودتا فقط رهبر را نزدند مسلم بن عقیل زمانمان را زدند. حالا هم این حرام لقمه ها می خواهند مسلم بن عقیل #جوان را زلیل کنند.ای مسئول گستاخ و حرام لقمهای که می خواهی از دست قاتلین حرامی ما گندم بگیری؟؟؟تو حتی پست فطرت تر از نتانياهو و ترامپ هستی.لعنت به کسی که دوباره تو را به مسند قدرت برگرداند .لعنت به این قانون که تورا به چهارمیخ نمیکشد. و دهان یاوه گویت را خرد نمی کند.لعنت به نطفه کسی که گفت فرقی نداره در ایران کی #رئیس_جمهور باشه.درآخرپروردگارا با عدالتت با این جانوران حرامی داخلی برخورد کن. خیانت این خواص نبود ما به این همه مصیبت و بدبختی گرفتار نمی شدیم.آرامش و آسایش جسمی، روحی و روانی این حرام لقمه هارا بگیر . چنان خار و زلیلشان کن که حتی ثروت های افسانهای که از بیتالمال ملت رنج دیده غارت کرده اند، در درمانش عاجز باشد. آسایش و آرامش فرزندانشان را بگیر.در لحظه مرگشان حضرت عزرائیل با بدترین شکل ممکن، به سراغشان بفرست و به بدترین نحو ممکن جانشان را بگیر.شب اول قبرشان آنقدر سخت بگیر آنقدر سخت بگیر تا ثانیه ثانیه خیانتشان به ما مردم مستضعف و مظلوم کشور را به یاد بیاورند و زجه هایشان نه فقط درآن قبرستان که دفن هستند بلکه عالم را بلرزاند.در عالم برزخ چنان آویزانشان کن،که صدای زجه هایشان نه فقط گوش جهنمیان که گوش عالم را کر کند. پروردگارا این جماعت کاری کردند که مردم به دین تو که امام حسین علیه السلام همراه یاران باوفایش دراهش سر داده، شک،بدگمان و به سخره میگرن.