عشق رفته اما ما همه عشاق ماندهایم، جان مان رفته اما ما هنوز هم زندهایم! ...آی مردم ، یادتان هست که آقای ما را با لب تشنه و با خانوادهاش کشتند... #امام_شهید #محرم #منتقم #انتقام #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
1dعشق رفته اما ما همه عشاق ماندهایم، جان مان رفته اما ما هنوز هم زندهایم! ...آی مردم ، یادتان هست که آقای ما را با لب تشنه و با خانوادهاش کشتند... #امام_شهید #محرم #منتقم #انتقام #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Iranban5823hReplying to andکسانی که در دی ماه کشته شدند که تعدادشان معلوم و مشخص است و ۲۵تا ۳۰ درصد شان از حافظین امنیت بودند وبقیه هم بعد از ۳ روز مماشات نظام با انها و پیامک های هشدار متعدد به انها اتمام حجت کرد