شما فک کن من اصلا هیچ مذهبی ندارم،ولی مثل این کشور رو هیچ جا نمیشه دید،همه دارن در کمال آرامش دزدی میکنن و حق مردم رو میخورن تا روزی که شایسته سالاری نشه اوضاع همینهاینجا بر اساس دین رتبه میدن بنظرم این اشتباههباید به جوان ها و نخبه ها میدان داده بشهنه امثال جنتی و محسن رضایی،اینها چی میخوان