جناب شیخ خدا میفرمایند دین به واسطه ی ولایت کامل شد که نعمت است بر امت، مردم مگر میتوانند نعمتی خلق کنند، ولایت نعمت است و امت متنعم از این نعمت، نعمت خواندن ولایت خط بطلانی بر تمام ادعاهای سقیفه گون حال حاضر است!
@Naba971434 August 2023Replying to and 12 othersجناب شیخ خدا میفرمایند دین به واسطه ی ولایت کامل شد که نعمت است بر امت، مردم مگر میتوانند نعمتی خلق کنند، ولایت نعمت است و امت متنعم از این نعمت، نعمت خواندن ولایت خط بطلانی بر تمام ادعاهای سقیفه گون حال حاضر است!
@Mohamadali5304 August 2023Replying to and 12 othersکاملا همینطوره .زمانی که مردم لیاقت حضور امام معصوم را پیدا کنند . خداوند این نعمت را به مردم خواهد داد
@Naba971434 August 2023Replying to and 12 othersاین لیاقت در زمان غیبت چطور بدست میاد، چه کسی باید مردم را در مسیر ظهور راهنمایی و رهبری کند، چه کسی باید شرایط ظهور را تبیین کند، مردم چطور بدون وجود ولی و راهنما به لیاقت میرسند!!؟؟؟
@Mohamadali5304 August 2023Replying to and 12 othersمردم در زمان غیبت باید به ولی فقیه جامع الشرایط رجوع کنند .
@Mohamadali5304 August 2023Replying to and 12 othersاز نظر ما آقای خامنه ای و از نظر عراقی ها آقای سیستانی هستند .
@Naba971434 August 2023Replying to and 12 othersاگر واقعا معتقد به ولایت آقای خامنه ای هستید، علم کردن شخص احمدی نژاد در مقابل رهبری چیه، این دو قطبی رهبری و احمدی نژاد چه منطقی داره در کلام شما، اگر ولایت اصل است، پرداختن به فرعیات چه دلیلی داره، اصلا چه بحثی داریم اگر همه زیر خیمه ی ولایتیم!؟
@Mohamadali5304 August 2023Replying to and 12 othersاین دوقطبی را شما ایجاد کرده اید .و گرنه من دوگانگی بین آقای خامنه ای و آقای احمدینژاد نمی بینم .
@Naba971434 August 2023Replying to and 12 othersبرادر اصلا گیرم بر فرض محال احمدی نژاد عبد صالح، کجای تاریخ شیعه مالک اشتر را در موازات علی علیه السلام قرار داده اند، اصلا کجا مالک اشتر مورد بحث است، دوقطبی را شما ساختید که احمدی نژاد رو به موازات رهبری تعریف میکنید، مالک در زمان علی علیه السلام تسلیم محض بود!
@baqerkhodadadi13704 August 2023Replying to and 13 othersواقعا در عجبم،،،!!!!شما دارید حضرت علی علیه السلام رو با رهبری مقایسه میکنینمتاسفم برای شما این چه قیاسی این چه منطقیکجا دارین میرینچی رو میخواین ثابت کنین
@user1686852225765 August 2023Replying to and 13 othersاین بحث لازمه اش یک دوره کامل از ولایت فقیه هست اگر حاج اسماعیل در توانشون هست ومایل هستند خوب است ادامه پیدا کند در غیر اینصورتادامه ی بحث باعث ایجاد شبهه هستش وبه صلاح نیست.😲🙏🙏
@Mahdiahmadpour20035 August 2023Replying to and 13 othersارجاعتان می دهم به روزنامه اکونومیست. میزان اختلاس در آمریکا، سالی مابین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد دلار است. کل اختلاس و دزدی در ایران بعد از انقلاب، یعنی در ۴۵ سال، کمتر از ۵ میلیارد دلار بوده است.