2h
دل را اگر از حسين بگيرم چه كنم💔بي عشق حسين اگر بميرم چه كنم🥀فردا كه كسي را به كسي كاري نيست💔دامان حسین اگر نگیرم چه کنم🥀
3 MB
/سلام من یک کارگرم کچند وقته سرگذرکار بهم نمیخوره به امام حسین دو تابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی محتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنیدانسانیت کنیدخداعزیزانتونگه داره6104337923689481
19:22 - 25 June 2026