اینکه فرمانده هوافضا سپاه میگه مردم هرجا شما بگید رو میزنیم به برداشت من یعنی دولت توانایی رد آتشبس تحمیلی را ندارد و مردم باید کار را تمام کنند.مطالبه ما #نه_به_آتشبس است.
22 April 2026اینکه فرمانده هوافضا سپاه میگه مردم هرجا شما بگید رو میزنیم به برداشت من یعنی دولت توانایی رد آتشبس تحمیلی را ندارد و مردم باید کار را تمام کنند.مطالبه ما #نه_به_آتشبس است.