اینکه فرمانده هوافضا سپاه میگه مردم هرجا شما بگید رو میزنیم به برداشت من یعنی دولت توانایی رد آتشبس تحمیلی را ندارد و مردم باید کار را تمام کنند.مطالبه ما #نه_به_آتشبس است.
از اونور گفت مردم هرجا بگن رو میزنیم.از اونور بانک اهداف معرفی کردن.از اون یکی اونور تر ملت میگن بابا بزن اینا از روز اول نقض اتش بس کردن و اونها هم هیچ جا رو نمیزنن و فقط تهدید میکنن میزنیماااا.