Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb13 May 2026
Replying to and
بحثم شخص ظریف نبود، خط فکری ظریف در خضاب بود.حسین پاک تحلیلگر فوق العاده ای اما در ماجرای سقوط سوریه و شهادت حسن نصرالله بیشتر تقش ماله کش شعام بازی میکرد و هنوزم بیشتر دیپلمات تا تحلیلگر مجیدی،عبدی و حتی خود سرباز روح الله و نیما به دلیل اینکه ملاحضات سیاسی کمتری دارند تحلیل های فکت محوری میدن.
Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T13 May 2026
Replying to and
اره مجیدی و معصومی رو یادم رفتولی خط شعام که ظریف نیست واقعاواقعا خیلی فاصله دارهولی کلا همه‌شون باید بیانتلویزیون به طرز فاجعه‌ای کارشناس نداره
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb13 May 2026
Replying to and
صدا و سیما قبل از اینکه شما را دعوت کنه خطوطی برای شما ترسیم میکنه.افرادی مثل علی عبدی و معصومی زارع هر تحلیلی میدن ، از طرف دولت شکایت میشه و قوه قضاییه براشون احضاریه میفرسته،صدا و سیما هم دعوت نمیکنه.دلیل مهاجرت معصومی زارع همین بود.دلیل سکوت و ممنوع تصویر شدن علی عبدی برای ۶ ماه همین بود.
Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T13 May 2026
Replying to and
جدا ممنوع‌التصویر بود؟من فکر میکردم عبدی شبیه صمدزاده باشه
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb13 May 2026
Replying to and
بله علی عبدی بعد از شهادت حسن نصرالله مصاحبه ای کرد و انتقاد شدیدی از دولت که باعث شد دولت ازش شکایت کنه و ۶ ماه ممنوع تصویر بشه.
Profile picture of ‌Mani Rahimpour‌
@IRAN250013 May 2026
اگر یک آدم بخوام انتخاب کنم از بین ۹۰ میلیون ایرانی قطعا عبدی خواهد بود
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb13 May 2026
مثل علی عبدی ، دکتر معصومی زارع هم فوق العاست.اخرین مصاحبه دکتر معصومی زارع بعد از جنگ ۱۲ روزه و سفرش به ایران بود.بعد از برجام مهاجرت کرد لبنان و مقیم لبنان.
Profile picture of ‌Mani Rahimpour‌
@IRAN250013 May 2026
آقای یوسف عزیزی هم خیلی خوبه اما افسوس که در بند رژیم تروریستی آمریکاست حیف که از چنین نخبگانی استفاده نمیشه😔
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb14 May 2026
فوق العادست و یکی از دوستان خوبم
Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T14 May 2026
ولی میبنم که جای خراتیان خالیه شیطونا 😅
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb14 May 2026
اقای رئالیست، برای اثبات تحلیلهاش دوست داره خودش متصل به کانال های امنیتی معرفی کنه...
اینا که نمک خطابه‌ستولی به‌صورت آشکار از تحلیلگران عالم کسی یادم نیست مخالفتش حرفی زده باشن
00:34 - 14 May 2026

43 Views


1 Reply

Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb14 May 2026
قرن ، قرن رئالیست و یک دیدگاه رئالیست کمتر اشتباه میکنه.فرموده شما را تایید میکنم...