@Mahdi_shariati17 May 2026Replying toکم کم اجتماعات شبانه بدون برق رو باید تجربه کرد😊🤦♂️برق گرونم توی تابستون نیستاز همین الان دارن کم کم بهمون میگن
@Mahdi_shariati17 May 2026Replying toانتخاب بین بدتر و بدترین بوده برای مااما ما هشدارهامون رو دادیم دیگه
@Mahdi_shariati17 May 2026Replying toمنظورم انتخابات نیست هاانتخاب بین بدتر و بدترینبدتر میشه سکوت و خودخوریبدترین میشه انتقادی که تو زمین دشمن باشه
@amir_reza__T18 May 2026Replying toخب عزیزم باید بگم تو هم اسیر پروپاگاندای دولت شدیاگه همین الان درباره خردمسئلهای مثل موتورسواری زنان بپرسی که درست یا نادرست بخش زیادی از همین کسایی که هر شب اومدن (نه یکی دو شب، بهخصوص در جاهای غیرمعروف)، باهاش مخالفن،اینا وحدت شکنی نیستولی وقتی حرف رهبرو مطالبه میکنی هستچرا؟
@Mahdi_shariati18 May 2026Replying toمن موتور سواری زنان رو مشکل نمیبینممشکل حتی حجابم نیسمشکل اول اقتصادمشکل دوم اینترنت و مشکلات از این دستمن اعتراضم به ایناسالبته متاسفاته این دولت برای حل این مشکلات خیلی ضعیفه.
@Mahdi_shariati19 May 2026Replying toشاید البته من کلا معتقدم نباید حرفی که عده از آدمای داخل این کشور رو ناراحت کنه زد. مخصوصا الانحرف درستم میشه فعلا با وسواس زددقت کنین من نمیگیم چی درسته چی غلط میگم حتی اگه حرفت درسته فعلا با یکم دقت و وسواس بزن یا حتی نزن