چند روز قبل در سفر به استان کرمان به بیمارستان برای دیدار با مجروحان جنایت تروریستی کرمان رفتم.خانواده اش میگفتند او خادم الرضا است و به امام رضا(ع) ارادت ویژه دارد.همکاران اداره کل کرمان از اخلاق خوب او حرف میزدند.او رفت ...وبا رفتنش نیز،در بین بیماران نیازمند پیوند عضو ،مهربانی را تکثیر کرد