ملاک های رتبه بندی معلم ها به شکلی بود که تعدادی از معلمها برای گرفتن رتبه ، مجبور به دروغ گفتن و سندسازی میشن و اساسا راه دروغگویی و حرام خوری رو باز میکرد این نوع رتبه بندی.کسایی که اهل این کارها نباشن ، در سال جدید ، حدود ۲ میلیون تومن ازشون کم میشه😶#معلم #رتبه_بندی
