تاجایی که ما دیدیم، تنها کاری که درست انجام داد، استخاره روز اول بود
00:34 - 20 June 2026



13 Replies

Profile picture of ‌صابر مالکی‌
Replying to
بخند فعلا

Profile picture of ‌علی‌
Replying to
با افتخار امضای قاتل رهبر شهید رو بالا گرفته. تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

Profile picture of ‌بچه شیعه فدایی سید علی‌
Replying to
دمت گرم عالی گفتی👏👏👏👏👏👏

Profile picture of ‌هرمز‌
Replying to
در کربلا خواستن سر حر را جدا کنندقبیله اش جلوی جسدش ایستادن و گفتن اگر بخواهید جدا کنید با ما طرفیدو عمرسعد منصرف شددر حالیکه جسد مطهر امام....آفت بزرگ مملکت‌داری امروز ، قبیله گرایی شده و نه شایسته گراییتا زمانیکه معیار امیرالمومنین نباشدو معیار دولت قبل باشدنظام در حال سقوط از حق هست

Profile picture of ‌"🚩کاشکی حُر"‌
افتخاره مثل اینکه!!بله هیچ کس نمیتونست اینشکلی بعد قتل رهبری توسط آمریکا ب خاطر مذاکراتی ک همون رهبر هزاران بار مخالفش بود بره مجدد با همون آمریکا و مجدد بر خلاف نطر فعلی روز تولدش ببنده و اینطوری جنوب لبنان و...پزشکیان آخرت دیدنی داره .....آخ این دنیا دستمون کوتاهه ولی چنان اون دنیا ازش نگذرم..

Profile picture of ‌علی اکبر قاسمی‌
Replying to
اگر کشور تروریست مثل سابق باز بد عهدی کنه،،، میندازنند گردن سوپر انقلابی هاچون در دنیا اینها کشور تروریست مقصر نیست هیچ وقت بد عهدی نکرده

Profile picture of ‌حسین ادبی اردکانی‌
Replying to
ایشون بسبار دل پاک هستنهمین کافیهوگرنه ضعف و مدیریت پیرمردها و اقتصاد فاجعه خیلی اهمیتی ندارد

Profile picture of ‌سیدحامد محمدی‌
Replying to
نتيجه استخاره چی بوده؟

Replying to
باید بگه فرق میکنه چه تیمی بره مذاکرهبدیم برهبریم بگیریم

Profile picture of ‌ترجمان‌
Replying to
اونم درست انجام نداد چون جوابش بد اومد ولی بش عمل نکرد؟!😀

Profile picture of ‌جعفر کرمی‌
Replying to and
Profile picture of ‌....samaneh‌
....samaneh

@Samanehnnn  •  17 June 2026

دیدین همه چی دست خودشون بود که گرون میکردن تا به مذاکره گره بزنن؟خودرو داره ارزون میشهتو دوسه روز کدوم روزَنه باز شده که انقد طلا و و دلار خودرو ریزش کرده ؟جز اینکه دست خودشون بوده؟

Profile picture of ‌Fars.pixel‌
Replying to
بعضیا شرفشون رو با پول معامله کردند.

Profile picture of ‌ساده‌
Replying to
حاجی اولین جمله ای که همون روز اول ریاستشون به رفقام گفتم این بود: کاش دسترسی داشتم استخاره هامو میدادم ایشون میگرفت ... 😁