جدی چرا نمیرن؟ با ده ملیون میشه سه بار لبنانو گرفت.
@amyr11013 April 2026Replying to andراه زمینی باز نیست . فکر کردید چون شما کرکسا میتونید پرواز کنید شیرها هم میتونن؟
@VirgiI13 April 2026Replying to andبا هواپیما بریدخدارو شکر کل امکانات ایران در اختیار شماسدرخواست بدید با هواپیما بفرستن لبناناما چون 🥚🥚 رو ندارین بهونه میارین
@amyr11013 April 2026Replying to andاخه ده میلیون نفر با هواپیما . 🥚 اثباتش راحته بیا نشونت بدم . ولی عقل نداشته تورو چ کنیم . از همونایی هستی ک فکر میکنی ایرانیا باهوشترین افراد دنیان؟. اینترنشال هم حتما میبینی
This post was deleted by the post author.
@amyr11014 April 2026Replying to andچرا میشه . ولی یه جماعتی هستن خیلی بیناموسن . شعار میدن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ولی از همه وطنفروش تر و خائن ترند اگه اونا نبودن ما میرفتیم . واسه همین امثال من باید بمونن به موقعش برینن ب این جماعت البته بلانسبت شما شما انسان شریفی هستی و هیچ نسبتی با اون بیناموسا نداری
This post was deleted by the post author.
@amyr11014 April 2026Replying to andعه قصد بی احترامی نداشتم . یعنی شما هم از همون جماعت..... هستید ؟ واقعا من رو ببخشید . خیلی بد شد
@amyr11013 April 2026Replying to andراه زمینی باز نیست . فکر کردید چون شما کرکسا میتونید پرواز کنید شیرها هم میتونن؟
@amyr11013 April 2026Replying to andاخه ده میلیون نفر با هواپیما . 🥚 اثباتش راحته بیا نشونت بدم . ولی عقل نداشته تورو چ کنیم . از همونایی هستی ک فکر میکنی ایرانیا باهوشترین افراد دنیان؟. اینترنشال هم حتما میبینی
This post was deleted by the post author.
@amyr11013 April 2026Replying to andاخه ده میلیون نفر با هواپیما . 🥚 اثباتش راحته بیا نشونت بدم . ولی عقل نداشته تورو چ کنیم . از همونایی هستی ک فکر میکنی ایرانیا باهوشترین افراد دنیان؟. اینترنشال هم حتما میبینی
امیرخان Replied
امیرخان Replied
@Sardareshgh11 April 2026Replying to andاینجا کرانه باختریه،جایه که دست تشکیلات خود گردانه و رهبری محمود عباس خائنه
@amyr11011 April 2026Replying to andandب کی داری توضیح میدی اینا قدرت درک این چیزا رو دارن اخه. ب خدا اگه بدون کرانه باختری از غزه جداست
امیرخان Replied
امیرخان Replied
@user1772544234359 April 2026رهبر پیام دادن و خب این یعنی به نوعی تأیید شعام پس جناب قالیباف عذر میخوام بابت قضاوت در مورد اینکه آتش بس شاید تحمیلی بوده باشه
This post was deleted by the post author.
@amyr11010 April 2026Replying to andandامکان داره تلخ بشه . تورو بفرستن قشنگ کار رو در میاری . یه کاری میکنی تمام تحریما رو در لحظه بردارن
This post was deleted by the post author.
@amyr11010 April 2026Replying toاگه اینجوری حل میشد که مامان و خواهر تورو ببرن اونا رو ب فیض اکمل برسونن و تمام مشکلات کشور حل بشه البته اگر این چن روز خواهر گرامی شما و مامانتون سرشون زیادی شلوغ نباشه.
امیرخان Replied
@YaAlimadad140010 April 2026Replying toشهادت لیاقت میخاد! قالیباف جوری به بدنه نظام نفوذ کرده که کمتر کسی بهش شک میکنه قالیباف اولش گفت قراره مذاکره کنم بعدشم وقتی دید اوضاع خیط شد ( مردم خشمگین شدن) با کمک صدا سیما به مدت یک روز مخالف اتش بس شد و وقتی خشم مردم فروکش کرد دوباره امروز حرف از مذاکره زد!
امیرخان Replied
@Intelectual10 April 2026Replying to andوقتی یک تروریست بیاد در خونه شما، میری بیرون خودتو نشونش مبدی؟
امیرخان Replied
@Hghgc34510 April 2026Replying toشیخ شما که خود را رسانه بلد میدانی ، چند درصد مردم این شبها حرفهای دوگانه زدند ؟ یک درصد هم نبودند ، چرا یه چیز کوچک را بزرگ میکنی ؟؟؟ مثل چند بی حجابی که عکسشون را منتشر میکنی ؟این پست را گزارش کردم امیدوارم ویراستی حذف کنه
@amyr11010 April 2026Replying to andمثل اینکه یه نفر بهت فحش ناموسی بده و نفر دوم بیاد بگه ای بابا مگه چند درصد این محله بهت فحش ناموسی دادن ک تو اینقد عصبانی میشی