آمریکا چطوری به ما وابسته میشه؟ بعد اینکه به جای پول هامون ، گندم داد ، باید بهش نفت بدیم و گندم بگیریم تا به ما وابسته بشود یعنی از ما نفع ببرد دیگه حمله نکند. خب ما چقدر باید ازش گندم بخریم و چقدر نفت بدیم که بیشتر از منافع اسرائیل باشد و اسرائیل بذار کنار و دیگه دشمنی نکند. با استدلال خود عزیزان…Show more

