بگمان رانتی است برای آقازاده ها
@user17758236812910 May 2026Replying toحاج اقا عملگی کردی تا حالا ؟ این سوال و میپرسم جواب متنتون بدم جسارت نباشه
@Mohamaded10 May 2026Replying toخداا خیرت بده ، ما که جرئت نمیکنیم بگیم سریع یه انگ بهمون میچسبوننشما روحانیون بگین بلکه تاثیری داشته باشه
@Spiel10 May 2026Replying toکشور داره به جاهای بدی میره.و این یک هشداره واقعا خطرناکه.مسئولین، حکومت، هرکسی که مسئول این اوضاع رانت و اقتصادی هست؛ واقعا جدی میگم این رو…حتی مردم انقلابی هم یک صبری دارند در برابر رانت و تبعیض و ناکارآمدی فاحش.دیگه خود دانید.این چیزیه که فهم منه.
@AtashIranian10 May 2026Replying toچه عجب، یه آخوند دیدم که ظاهرا موافق بستن اینترنت نیس .احتمالا خط سفید نداری .