آنقدر برخی بی بخار بودن که آقا خودشون تصمیم گرفتن شفاف سازی کنند ، اساتید و علمایی که خودشو خرج امامش نکنه به هیچ دردی نمیخوره باز دم مردم گرم ۴تا پلاکارد دستشون گرفتن اما اونا چی منتظر موندن ببینن رهبر چی میگه😏
Replying toآنقدر برخی بی بخار بودن که آقا خودشون تصمیم گرفتن شفاف سازی کنند ، اساتید و علمایی که خودشو خرج امامش نکنه به هیچ دردی نمیخوره باز دم مردم گرم ۴تا پلاکارد دستشون گرفتن اما اونا چی منتظر موندن ببینن رهبر چی میگه😏
Replying toوقتی اساتید و علما بصیرت کافی ندارند و حتی فرمان امام را را درک نمی کنند و حق و باطل نمی شناسند و ازادگی ندارند بیشتر به شیعه انگلیسی و آخوند درباری شبیه اند. ازادگی در سکوت و دست به عصا راه رفتن نمی شود. وفاق حول نفاق نمی شود. وفاق بر مدار ولایت و زیر بار ظلم و ستم نرفتن شکل می گیرد.