تو سُسزن تهمتنی🍅😂
@hahmadi198627 April 2026Replying toهنر خوار شد جادویی ارجمند 😐هزاران صفحه این عبارت مسخره و احمقانه را درج کرده اند! جای رستم عزیز ایران کلمه سس را جایگزین کردید و لقب پهلوان ایران را اجازه دادین در همین عبارت بمونه.از خیلی ها توقعی نیست ولی شما هنرمند و خطاط هستید.وقتی مینوشتید براتون سوال نشد ...متاسفم واقعا.
@hahmadi198627 April 2026Replying to andاگر همین جمله و شوخی با القاب افراد مورد احترام شما بود چی کار میکردین؟ سخت میگیریم چون شما و امثال شما احترام گذاشتن به فرهنگ این سرزمین رو یاد نگرفتید.