آقا یه سوال ما جرات این که با صدا بلند بگیم ما تنگه رو بستیم هر کی می خواد رد بشه از ما باید اجازه بگیره رو نداریم تنگه وقتی باز میشه که ما دیگه هیچ آمریکایی تو خلیج فارس نبینیم نظامی ها دارند تلاش می کنن بعد دیپلمات ما میگه تنگه باز مخصوصا دوستان ما الان کو دوست ما چین و روسیه کشور های همسایه
چه دوستی با ما دارند هر کدوم به فکر منافع خودشون هستن بسته انقدر گفتیم ما اخلاق مدار هستیم تنگه که باز هست اورانیوم که صلح آمیز هست مرگ یه بار شیون هم یکبار کسی نیست دهان این عراقچی ببنده #ایران #بازدارندگی_هسته_ای 12:33 - 15 May 2026