31 March 2026
امشب خواهرزاده‌ام یک‌ بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد‌:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی
این مقدار از علاقه، باور کردنی نیست😂
23:29 - 31 March 2026

55 Views


1 Reply

@dadashpsycho31 March 2026
Replying to
خیلی دوستم دارن 🤭