8 February 2025
با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
آقای پویانفر یه فرمایشی دارن که نباید خطای مسئولین رو به حساب جبهه انقلاب زد مسئولین اشتباه کردن نه انقلاب.شما شرکت می‌کنی به دشمن بگی عاشق وطنمم،پشت رهبرمم و با دشمنان مخالفتت رو نشون بدید .پیامبر می‌فرمایند:حب الوطن من الایمان .حاج قاسم می‌فرمایند:اونی که پشت ولایت نیس نمیتونه پشت امام زمانش باشه
22:59 - 8 February 2025

2 Reactions
196 Views