هندزفری نزدم که :/
user1748160330628077540 Replied
user1748160330628077540 Replied
@Saghi11224 March 2024من معمولی ام...اینطوری که کسی بخاطر خودمنوتیفم رو روشن نداره کسی روم کراش نمیزنه کسی بهم فکر نمیکنه کسی با شنیدن صدام امید به زندگی پیدا نمیکنه و حتی دیدن چشمام هم آرزوی کسی نیست..خیلی عادی شبا سرم رو بالش میذارم و میخوابم صبحشم چه تا عصر بخوابم چه ساعت ۵ صبح بیدار باشم فرقی نمیکنه...
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
user1748160330628077540 Replied
@radmehr_h2r21 March 2024#ویرشت_اِلتیامچرا موزیک بوسه یهودا نسبت به یک موزیک از رپر نسل چهاری در ساندکلود و بقیه پلتفرما کمتر ویو خورد؟چند دلیل مختلف داره این موضوع که مهمترینش سلیقه ی مخاطب و جنس اثر هستش. بوسه ی یهودا و همه ی آثار سورنا نوع خاصی از ادبیات و ساختار را پیوری میکنند که جدا از ابتذال موسیقیست.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
user1748160330628077540 Replied
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.